Studier

Jag är fullt medveten om att det är fult att svära, och jag som är lite av en språkpolis borde verkligen veta bättre och använda ett vårdat språk men... jag klarade den alldeles hopplösa helvetes jävla kemitentan!!!

   Skoltröttheten hängde som ett svart mål övermitt huvud när jag traskade in på mdh, strax innan jag skulle gå in i sal C107 för att ta mig an pedagogisk kommunikation i teori och praktik så beslutade jag mig för att ringa Lars (kemiläraren) för att höra hur det gick med rättningen.. käre Lars mindes mig från den butik jag jobbat i och kunde meddela att "det är grönt". Jag bokstavligen skuttade i korridoren och var nära på att säga till Lars att jag älskar honom.. lyckades dok hejdamig själv och inse att det kanske verkar lite opassande. Med andra ord mina vänner, är nu kurs GLK 102 helt avslutad för min del! Tack och lov, kors i taket! Skoltrötthetens svarta moln förvandlades till klarblå himmel (nåja, några små regnml finns allt kvar) och det faktum att jag hamnade i en basgrupp med tjejer som verkar fenomenala gör bara det hela ännu bättre. Bara ett år till Annika, härda ut ett år till....


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 13:27:50
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0