Update

Ibland blir det inte som man tänkt sig, på gott och ont. Efter många om och men blev det så att jag ska ägna denna termin åt att plugga upp rester från tidigare terminer... trist på så sätt att jag kommit in bra i min basgrupp, trist på så sätt att jag kommer avsluta mina studier ett halvår senare än planerat. Positivt på så sätt att jag nu kan fokusera på att plugga till de hopplösa resttentorna vilket ökar chanserna att faktiskt klara dem, positivt på så sätt att jag kan skriva C-uppsatsen med Skatan =) Tyckte det hela kändes rätt bittert i början men har nu landat i det och alla har varit så gulliga och fått in i mitt huvud att det inte är någon big deal.. så nu gillar jag läget!

Är förkyld vilket är mindre trevligt, men det gör mig knappast unik. Alla är förkylda just nu.

Är gräsänka denna helg, Frode har begett sig till Gotland. Ikväll ska jag till papputen, bror hämtar mig om ett par timmar. Blir fint att ta långpromenaden med bror och hundarna idag, vädra kring högskolestudierna då han vet precis hur det är. Dock gick han aldrig färdigt, det planerar jag att göra.

Jobb lördag och söndag så jag tror helgen försvinner ganska fort. Vi får se om jag kan sova utan älskling, om Melvin vaktar hela nätterna eller hur det blir.

Kommentarer
Postat av: mLi

det blir bra. för det löser sig, det gör det alltid som timbuk skulle sagt.

2008-09-06 @ 14:39:46
Postat av: Amanda

Ja jag tycker det är superbra att du läser en termin till min darling <3 :)

2008-09-06 @ 17:10:02
URL: http://amandacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0