Tröttmössa

Vad är det med vissa dagar? Det är som att hela kroppen är i strejk och vägrar vakna oavsett hur många koppar kaffe man dricker. Idag mina vänner, är en sådan dag. Jag föromdar att förkylningen har en viss inverkan, oavsett vad skälet till min trötthet är så var det i alla fall nästintill omöjligt att ta sig upp ur sängen imorse. Nu är jag på jobbet, jag har intagit lunch i form av en färdig matlåda ála ICA och är fortfarande lika hopplöst trött. Dricker nu en coca cola och hoppas att det ska hjälpa men jag bör nog inse fakta.. det är bara en sån dag idag. Punktum.



Jag har ju varit själv i helgen och har passat på att pyssla om mig själv. Ätit gott, slappat, badat bubbelbad och tittat på tjejfilm. Ganska skönt ändå. Fast det är skönt att söt kommer hem idag.

Morgondagen ska ägnas åt att följa med söt till radiologen, besöka CSN, veckohandla mat... och helst städa om orken infinner sig. Tanken är att jag ska träna med mli på kvällen men vi får se hur förkylningen mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0