The power of a powenap



Denna dag har inte liknat någon annan dag. CSN-besök, försäkringskassan, byggnadsfacket, urologen, Willy´s.. faktum är att vi varit så effektiva att det är löjligt. Väl hemma var jag den slagna hjälten personifierad och med en timma kvar tills jag skulle börja jobba lade jag mig på soffan för att sova, bara en liten liten stund. Jag låg där i ett halvvaket tillstånd och lyssnade till Frode och Zebbe som spelade kort i köket, det dova ljudet av Roxette på köksradion, Melvins tassar mot parkettgolvet och jag fann ett sånt lugn. Jag sov aldrig (tror jag inte) men jag bara njöt av allt jag har inom de väggar som utgör mitt hem... Lycka.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska skriva en text på latin på insidan av överarmen där ängeln sitter. "Alis volat propriis." Det betyder "hon flyger med egna vingar". Jag kommer att döööööööö.. Det gör ju bajsont där på insidan Ajajaj.

2008-09-11 @ 15:46:26
URL: http://amandacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0