Om att tiden aldrig räcker till

Denna dag bara försvann. Vaknade inte förän klockan tio vilket inte känns hälsosamt, började sortera tvätt omedelbums för analkande tvättid klockan elva.. MASSOR av tvätt, dagens tvättid tog mig inte halvvägs ner i tvättkorgen. Det är bara på så vis att städning och tvättning inte legat i toppen av prioritetslistan på sistone, normalt sätt är jag en mycket god husfru, det lovar jag. Hur som haver, vi har i alla fall hunnit storhandla idag.. till min stora besvikelse fanns inga kantareller att finna på Willy´s vilket gjorde att morgondagens planerade middag gick i stöpet.. nädå, lugn bara lugn, ICA nyfors kanske har..
Kom hem efter shoppingen, bar upp tvätten, strök, plockade undan och vips var det dags att gå till jobbet.

Imorgon har vi playdate med Dessi och Coco, och eventuellt två jaktlabradorer.. så nyttigt med kompisar för Melvin, han är i en ganska besvärlig fas just nu.. tycks inte lita på folk och är allmänt osäker.. trist för lillkillen men det går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0