om att lata sig i höstrusket

Nu har det fan regnat hela dagen.. folk kommer in i den lilla videobutiken, unnar sig filmer (fler än en) och godis i massor, för när det pissar ute ska man unna sig mys i mängder... själv sitter jag här på en barstol av plast och får ont i såväl rumpa som rygg, önskar mina kunder en trevlig kväll och önskar att jag också fick stänga in mig hemma och lämna höstrusket utanför. Men jag ska inte klaga, om ett par timmar får jag också gå hem och mysa. Pasta och mexikansk köttfärssås, inget godis men film och dricka garanterat.

Måndag: Tvätta, arbeta.
Tisdag: Med Frode till skiktröntgen, sällskapa medan han dricker kontrastvätska i två timmar.
Onsdag: Arbete.
Torsdag: Till Örsta. Ska kanske bli medryttare på en islänning. iiihh...
Fredag: Till papputen.
Lördag: Jobb
Söndag: Och mera jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0