En ljus framtid? Jodå!

Jag vill bara meddela att den hemtenta jag hade i fysiologi är godkänd, poängen har kommit in och hoppet om en ljus framtid börjar komma tillbaka! Många svettiga timmar lades ner på den hemtentan, väldigt många då jag är rätt långsam på att skriva på datorn.. jag har inte rätta tekniken med fingersättning och så.. men nog fan gick det fint att bli godkänd för det! 13 sidor blaha blaha, det ni! =) Nu inväntas resultaten från Ulla-bullas biologi (som i alla fall kändes bra). I november blir det en tenta i kemi (tror jag...) och i december ännu en + en dugga i matte.. ojoj. Men just nu är livet ganska lugnt på skolfronten och jag kan ta mig tid att fokusera på lite andra grejer, det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0