VFU besök

Jaha då sitter man hät på jobbet igen, det är stendött.. och gruppboendet ringde precis innan jag gick hit och frågade om jag kunde jobba där idag, åååh det hade jag ju jättegärna velat.. men sånt är livet, jag är ganska fullbokad och i och med att de ringer med så kort varsel blir det tyvärr ganska ofta så här...

Vfu:n har gått bra i veckan och i måndags var Lars på lärarbesök, han var jättefin mot barnen och en av pojkarna trodde att Lars var min pappa.. haha! Nej men det var väldigt positivt och Lars vill till och med att jag skickar lite bilder till honom på blåsippe-experimentet (man lägger en blåsippa i mystacken, myrorna kissar på den och den färgas rosa), Lars menade att det var en jättebra ph-indikator så han vill använda mina foton i fortsatta kemi-kurser.. haha! Ganska kul trots allt, han är en speciell man den där Lars!

Imorrn ska jag antagligen träffa Emilia, det ska bli jättetrevligt.. länge sen.. ledig lördag med lite tvättning och städning hemma, jobb på söndag dag och sen på natten beger vi oss till cypern! =)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0