Hemkommen..och sjuk...

Ja det är nästan en vecka sen vi kom hem från semestern, har inte hunnit skriva. Vi hade det i alla fall jättefint och gjorde inte någon nytta alls,vi bara vilade... någon kvällspromenad blev det på sin höjd.

Nu har jag gått och blivit sjuk.. febern satte igång i fredags kväll och lugnade signågot igår, nu har jag framförallt ont i halsen som svullnat upp nåt enormt och jag börjar misstänka att jag fått halsfluss.. har fått sjukanmäla mig från praktiken,vilket känns lagom kul när man just vart ledig en vecka, men men.. inte mycket att göra.

Lite bilder i alla fall:

image57
Mitt resesällskap *asg*

image58


image59
Nissi beach

image60


image61

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va mysigt det såg ut! Tråkigt att du skulle behöva bli sjuk :S.. Det bästa är att det bara är två veckor kvar *tjoho*.. Krya på dej gums. Kramis

2008-05-19 @ 16:47:31
URL: http://amandacedervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0