Cypern

Ja imorgon natt åker vi alltså, Frode, pappa, Jocke och jag! Det ska bli fantastiskt skönt!
   Jag är också så himla tacksam att det finns folk som ställer upp för en, Amanda ska ha Melvin hela tiden när vi är borta.. det känns konstigt att lämna bort honom, det är första gången men jag vet att Amandisen tar väl hand om honom, han får det fint hos brudarna.. det finns väl risk att han inte vill komma hem igen! =)
   Och så Fia, som ska mata kaninen.. Fia skulle nog fått ta Mel också om det inte vore för att hon har katter, Mel gillar henne jättemycket och det tycks vara ömsesidigt =) Men nu får hon vara kanin-matare och jag är jättetacksam för den hjälpen! Tack tjejer, ni är guld!

Ja nu håller jag på och tvättar det sista av grejerna vi ska ta med oss, jag är för övrigt färdigpackad och Frode har förstås inte ens börjat.. haha! Men men jag jobbar ju imorrn så jag kan inte hålla på då men det kan ju gubben.

Ska snart laga middag och ikväll ska jag, Frode och Zebbe se Gremlins... så jäkla längesen, den är ju asabra =) ...och zebbe har inte ens sett den... den är "barnförbjuden" haha, ja alla som sett den vet väl hur gullig den är!?

Nåja, på återseende! Kommer med en massa semesterbilder sen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha du kan ju räkna med att mina tanter kommer till dej en vecka i höst när jag drar utomlands ;).

2008-05-03 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0