2008-05-31

LYCKA!
... jag blir verkligen så himla lycklig av detta underbara väder, av att vakna till solsken och fågelsång...
Vi har tagit vara på dagen jag och Frode.. satte larm på nio och åt en mysig frukost tillsammans, packade handdukar och badkläder samt kaffe och sen åkte vi och köpte nybakta bullar. Åkte därefter till Vilsta, vi hade Mel med oss och lade oss på "hundsidan" och bara myste! Melvin badade en massa och till och med jag doppade mig =)
... vid ett tog vi och åt lunch och sen åkte vi en sväng till tuna park.. jättemysig dag! Nu jobbar jag vilket känns trist, men det känns inte alls lika vemodigt när man gått upp i skaplig tid och tagit vara på vackra vädret.. känner mig tillfreds, kär och lycklig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0