2008-05-28

           DETTA UNDEBARA VÄDER.....

.... man blir ju lycklig ända in i märgen! =) Barnen på förskolan har njutit i fulla drag: vattenlek och höjdhopp..imorgon kommer vattenspridaren ut på gården! Denna årstid är det fantastiskt att arbeta i förskolan och få vara ute!

Dagen har varit bra, barnen har varit trevliga precis hela dagen, kan bero på att vi bara hade 16 barn idag... men i alla fall!

Nu ska jag ta och laga till lite pannbiff och så får vi se om jag kommerut på någon långtur med Melvin sen, jag tror faktiskt att han tycker det är lite i varmaste laget!

Förresten,om ni gillar drama-filmer och vill grina riktigt mycket så ska ni se rails & ties, både jag och Frode höll på att gråta ögonen ur oss! Fantastiskt fin historia!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar onsdag! :)

2008-05-28 @ 17:07:21
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0