2008-05-27

En bra dag! Gick upp vid kvart i sex i morse och hade en lugn och skön morgon för att sedan ta bussen till förskolan. Har varit med sexåringarna på skolan där de ska gå i förskoleklass, i övrigt har vi varit ute hela dagen i det underbara vädret... viåt både lunch och mellanmål ute och det var hur mysigt som helst!
   När jag slutade vid tre så kom frode och hämtade mig och vi åkte på utvecklingssamtal på zebbes skola. När vi kom hem tog jag Melvin och så gick vi en långpromenad, han badade lite i vilsta och njöt i fulla drag.

Lagat mat har jag gjort och så har jag hämtat hem en film från jobbet att se ikväll! Inget särskilt med dagen men tiden har gått fort och jag har haft det trevligt precis hela dagen!

Imorgon ska jag fortsätta med projektarbetet med min grupp,dom ser framemot det jättemycket... underbara ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0