2008-05-26

Usch och fy vilken dag! Det som jag trodde var en heldagsplanering på förskolan var en halvdags utvärdering.. så bra lyssnar jag! Men då fick man vara halva dagen med ungarna och det är alltid mysigt! Sen när jag slutade kastade jag mig på bussen, hem och gå ut med Mel,ksta ihop lite mat, äta jättefort, kasta mig på bussen och åka tillbaka till förskolan för att vara med på föräldrakväll... hemigen med bussen (mycket pengar på buss denna dag!) och släpa ner tvätten till tvättstugan,ut med Melvin igen och nu har jag precis satt mig för typ första gången idag känns det som... sa jag att jag gick upp sex imorse efter att ha sovit ganska illa också? *suck* och så upp igen imorgon! Ja det är verkligen fullt upp, tänk om man ändå hade sommarledighet att se fram emot..men icke!

Två trevliga saker med denna dag:
* Zebbe hade glömt att stänga dörrarna i lägenheten imorse, vilket i sig var ganska negativt.. detta ledde till att Melsom normalt sett bara har tillgång tillkök och hall, nu hade tillgång till hela lägenheten inklusive balkong i och med att vi vädrar på dagarna då solen ligger på... och lillkillen hade inte tuggat sönder eller rört en enda sak! Han var ändå ensam ilägenheten i sex timmar! Inte ens toarullen som stod på vardagsrumsbordet hade han rört, han som älskar att tugga sönder papper! Nej, när jag kom hem kom han lunkandes yrvaken inifrån soffan! Mattes duktiga kille!

* Melli hörde av sig idag! Trevligt då man så sällan hörs! Går bra för tjejen och det görmig så glad! Saknar henne och "mina" älskade ungar så himla mycket!

....åter till tvätten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0