2008-05-25

Till och börja med tycker jag det är konstigt att inte datumen för bloggskrivandet står automatiskt när man lägger upp inlägg och därför är det väl en god idé att fortsättningsvis ha datumet som överskrift så folk hänger med (?)

Sitter på mitt jobb i videobutiken, solen skiner och jag tror inte att det där med filmtittande lockar folk så mycket vilket resulterar i att det står helt stilla här. Roar mig med att surfa på diverse sidor och har blivit medlem på king.com där man kan spela en massa roliga gratisspel mot andra spelare.. ganska kul trots allt, födriver ju tiden om inte annat.

Mel och Frode kom just in här, de har varit och badat.. eller ja, Mel har badat! Så roligt för förra sommaren vägrade han, han var skiträdd för vatten men det handlar nog om att han var ganska osäker då rent allmänt efter allt han vart med om... men nu hade han skuttat i vattnet, han hade inte simmat men han hade härjat runt och njutit i fulla drag och det var i stort sett bara huvet som var ovanför ytan.. modiga lilla killen!

Slutar om en och en halv timma, skönt! Imorgon är det heldagsplanering på förskolan och jag ska närvara.. känns kanske inte så spännande eftersom det inte är min arbetsplats och jag slutar där om en vecka men det är väl okej antar jag...

Kommentarer
Postat av: Amanda

stackars dej som har en massa såna att göra :S.. Mh-testade Timra idag och gå in och kika på min blogg hur stolt jag är och vad som sades om fröken efteråt :). Krams

2008-05-25 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0