Jobbdag

Sitter på jobbet och hänger.. vädret är urtråkigt och jag hade helst legat hemma på soffan med varm choklad...

Om en stund borde datakillen komma hit.. ena jobbdatorn är paj, den andra konstig... och vi som jobbar här är bara små tjejer som inte kan något alls om datorer, då får en karl komma och laga! =)

Slutar halv fem så det är inte så lång tid kvar av min arbetsdag.. efter jobbet blir det tillagning av kotletter och pommes *mumma*.

Planen för morgondagen är att plugga med Amanda.. jag sätter allt mitt hopp på att hon är så genialisk att hon förstår sig på denna organiska kemi... för jag fattar noll! Vår lärare har lagt ut gamla tentafrågor och jag kan typ inte hitta svaret på en enda av dem... känns ju sådär måste jag säga...

Nej om man skulle försöka vara till någon nytta kanske.. =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jadu tant, det blir spännande imorn hahahahahah

2008-03-03 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0