Jobba jobba

Sitter på jobbet, väntar på att Nataly ska komma. Slutar sen vid åtta, då ska jag laga tacos.. har fått dille på det på sistone, jag som inte ens har tyckt om tacos förr.. sen ska jag och frode titta på film och bara ha det mysigt.. jobb imorgon med.. känns som man aldrig är ledig. Fast nästa helg ska  jag förstås vara ledig.. ja, om man nu kan kalla det för ledighet. På dagen på lördagen ska jag, frode och zebbe till sthlm och gå på hajakvariet, och på kvällen ska jag på synthfest.. på söndagen ska jag på hundutsällning med amanda, lär ju vara skapligt seg då, men i värsta fall får hon väl bära runt mig där =D

Ja i övrigt är det väl inte så mycket att säga.. det är skitväder, var ute på långpromenad med Mel innan jobbet och inte ens han tyckte att det var särskilt trevligt. Har klippt klorna på hund också, vilket alltid får honom att hamna i en mindre depression... haha, han är så tramsig! Mammas lilla höna!

Åter till arbetet, har lite film-slipning att ta itu med.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Amanda

du kommer att ha så otroligt roligt på hundutställningen så du kommer glömma att du mår dåligt ;). Ses imorn!! pusspuss

2008-03-09 @ 18:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0