Jobb opening

Sitter på jobbet.. Amanda var nyss här och var middagssällskap, så nu är man mätt magen =) Och Amanda och Frode har åkt till strängnäs för att hämta tula, tänkte jag skulle träffa damen imorgon.

Har vart skola idag, ungefär lika underhållande som vanligt och sen direkt från skolan till jobbet.. oooh så roligt! Och så samma sak imorrn... ooooh ännu roligare! not!

På onsdag ska jag iallafall på anställningsintervju angående ett sommarvikariat på ett gruppboende som jag sökt.. blev helt chockad att dom ringde, men ja det känns ju spännande.. är lite nervös faktiskt, men det ska nog gå bra! Undrar hur det ska gå med mitt nuvarande jobb då... hmmm, ja det är värt en funderare...

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja imorn ska du få träffa min lilla chubby :)

2008-03-10 @ 19:38:06
URL: http://amandacedervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0