Ingen rast, ingen ro!



Hahaha! Känner igen mig ganska så mycket, alla säger till mig att jag måste ta det lugnt ibland också men nä, inte jag inte! Full rulle hela hela tiden!

Gick första dagen intro på fuxens gruppboende igår och det gick super, ska gå kväll idag! Har i alla fall fått fyra veckors vikariat inbokat för sommaren som eventuellt kan bli mer! Känns kul!
Efter jobbet var jag och Amandagumman ute och "joggade" =) Mycket hälsosamt av oss, hundarna var mer vilda än tama förstås!

Nu på morgonen har jag och frode vart med Zebbe på öronmottagningen och sen på möte på skolan.. ska till och diska nu, sen laga lunch och därefter iväg till skolan. Ingen rast, ingen ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0