Gruppboende och bättre humör


 
Haha!! Ja idag känns det bättre med allt... man får släppa tagetoch acceptera läget, ta till sig att man gjort sitt bästa och att forstätta kämpa.

Idag har jag varit på intervju på företagens hus och pratat med enhetschefen för det gruppboende som jag sökt sommarvikariat på, det gick jättebra! Om en timma ska jag till gruppboendet för att prata med dem som jobbar där och lägga upp en introduktion så jag kommer in i deras rutiner. Har ordnat med papper som jag skall skicka till enhetschefen; intyg att jag är utbildad barnskötare, intyg att jag läser lärarprogrammet och så där i och med att det är meriterande, höjer lönen en aning.
   Har även ringt handledaren på min partnerskola då jag kommer vara på semester en vecka under VFU-perioden.. har bokat in en del tider dessförinnan så jag kan ta igen de missade dagarna... ja alltså, jag får lite panik när jag tittar imin kalender, jag är fullbokad typ varenda dag ända fram till mitten av juni (!) Det verkar inte klokt, men det blir nog bra, det är kul att vara igång.. men en ledig dag då och då kanske?

Känner mig i alla fall riktigt på G idag!

Berättar sen hur det gick på mötet på gruppboendet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0