Glad påsk


Vill börja med att önska alla en glad påsk!


Snart ska jag iväg till skolan, man hade kanske trott att vi skulle vara ledig på skärtorsdagen men icke! Jaja det är i alla fall förmiddagspass och jag ska inte jobba eller något sånt ikväll. Gick andra introdagen på fuxen igår, gick kväll för att få prova på det också..gick fint, hjälpte till med matlagning och småpratade lite. Dom är verkligen himla härliga dom boende, tror att jag kommer trivas jättebra där!


Imorgon,långfredag ska jag jobba på forvärns.. har tagit ledigt på påskafton, då ska vi iväg och käka gott hos min pappa.. vi åker nog ut ganska tidigt på dagen så vi kan ta en långpromenad i skogen med hundarna. Söndagen är det jobb igen.. ja,man är ju inte mycket ledig.. tänkte att jag skulle hinna träffa Emelie nån av dagarna här också.. titta på nya sovrummet och så!


Nä nu ska jag borsta tänderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0