Det var bättre förr...

Haha! Ja jag börjar så sakteliga inse att jag kommer bli tanten som berättar gång på gång för mina barnbarn (och alla andra ungar) om hur oändligt mycket bättre det var förr. Fuck, jag är den tanten redan nu, fast i en 24-årings kropp. Men är det inte så då? Barnprogram till exempel?
       
    Beppe                               Björne                  Fjant

Åhhh vilka stjärnor!!! Klassiker. Och jag vill också säga att det borde vara olagligt att byta ut Björne på det sättet man gjort... Björne är Björne! Och utan Robert Gustavsson och marängbak saknar det ändå poäng! Och varför är Björne så snäll numera? Nä, jag köper det inte!

Men det fanns ondom även på min tid =)

image29

                                               IKA

Ush ush ush... otäcka människa som dansade med skelett till ytterst obehaglig musik på rutigt golv! Man fick ju mardrömmar!

Men jag säger bara tack och lov för klassiker... allt av Atrid Lindgren är ju fortfarande så popullärt och även som vuxen njuter man ju i fulla drag...

image30

Melker som försöker ta död på getingar med sprayfärg.. kan det blir bättre?? Knappast!

Med detta säger jag tack för mig! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0