Blir trött

Alltså.. ja, man börjar ju känna sig korkad när tenta efter tenta går käpprätt åt helvete! Men jag är inte gjord för att skriva salstenta.. fan, fram tills alla salstentor kom så gick allt på räls, skriftliga hemtantamen och muntliga redovisningar har legat på VG typ hela tiden, men jag kan inte plugga in hela böcker och sen sitta och sortera information och svara på papegojfrågor! Är inte det omodernt förresten? Prov alltså? *suck*

Plus att Ulla-bulla som utlovat muntlig omtentamen gått och ändrat sig.. nu ska vi tydligen skriva i alla fall! Det suger - jävligt hårt! Omtentan har bokats om från nån gång i juni till nu den 26:e och ja... det är väl bra om man ska se något gott i det hela. Men den tanten är fan sadistisk, hon gjorde en sjuuukt svår omtenta och nu detta? Jag tror inte hon vill att vi lyckas.

Och förövrigt är jag less överhuvudtaget, jag ska fan jobba på dagis (ursäkta, förskola heter det) och vad är oddsen för att jag någonsin kommer ha nytta av allt detta? Lite didaktik kanske hade varit på sin plats istället??? Jag säger bara halleluja, snart får man komma ut på praktik till kidsen, då kanske man kan börja minnas varför man går denna pissiga utbildning!

Vill bara säga att det enda som gör det värt att överhuvudtaget gå till skolan är att mina kurskamrater är så himla goa! Jaja... det är väl värt det för att jag har en plan för mitt liv också, men jag tror inte jag hade pallat om det till på köpet var störda människor som gick i min klass...

Nä fy sjutton säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hold on sweetheart, du har ju bara ett skruttigt år kvar i skolan!!!

2008-03-11 @ 19:08:06
URL: http://amandacedervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0