Bilder från tjejmiddagen

Idag har man haft kemitenta.. känns som man inte gör något annat än skriver tentor, vet inte hur det gick, har svårt att bedöma om det gick bra eller dåligt..känns som det är på gränsen.

Har just ätit middag, gjorde kycklinggryta.. Frode är iväg på massage, inget avundsjuk är jag.. speciellt med tanke på att jag har ont i nacken som sjutton idag också, har nog sovit konstigt inatt.

Imorgon ska vi orientera... *suck*

Kom på att jag glömtlägga ut bilder från tjejmiddagen 23/2.. här kommer dom!

image18


Jag och snäckan


image20


image21


Karola och Emelie


image22

Kristin

image23


Hihi...min lilla gumma


image24

Damerna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0