Historien om Emlie "dra-på-trissor" Otterbeck

Jag hörde just Gavin de Graws nya singel "in love with a girl! Och kom då och tänka på när jag och emelie begav oss till sthlm för att se denne underbare man! Hans första album gick varmt efter att ha hört introt till "one tree hill", man blev helt fast... de låtarna som finns på hans album är bland mina absoluta favoriter. Den spelning vi var på var för.. 3 år sen? Ja, Emelie gav mig i alla fall biljett i födelsedagspresent och sen begav vi oss... blev alldeles betagna av Gavin och Emelie tog ett litet nyp på hans rumpa till och med.. haha! Det var en liten spelning, ett par hundra pers kanske.. så jäkla kul!
image76

... det var en sån där supehärlig utflykt som jag och Emelie begett oss på, men funderar man så har vi roligt oavsett vad vi gör.. vår relation är nog lite unik på det sättet. Vi lärde känna varandra genom föredetta pojkvänner som var bröder, tillsammans bodde vi i "päronhuset" och dessa föredetta pojkvänner hävdade alltid att jag och Emelie aldrig skulle fortsätta vara vänner om förhållandena tog slut.. hmm, nu ska vi se.. jag och Jussi gjorde slut för 5 år sen, Emelie och Mikke för typ 3 år sen... kan säga att det inte är nåt fel på vår relation! =) MLI´s och min rellation består också mycket av drömmar om flakmoppar och spännande utflykter, allt kommer givetvis att inträffa i sinom tid.
   I dagsläget är vi båda mycket upptagna och hinner inte ses så mycket som önskat, men det spelar mindre roll.. en dag ska vi ändå uppfostra våra barn tillsammans och vara med varandra var eviga dag... och på ålderns höst när våra gubbar har dött (dom är äldre och kommer därför dö före oss) kommer vi göra stan ofta och vara stans coolaste tanter.. allt i sinom tid...


ÄLSKLINGSGUMMAN

Kommentarer
Postat av: mLi

kan man få en finare kärleksförklaring? åh vad jag älskar dig! trots att vi inte hinner ses så mkt är du en av de bästaste i mitt liv. massa kärlek (o vi ses på torsdag!)

2008-06-01 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0