2008-06-30

Har förstått att min pappas grannes galna beteende gör många upprörda, och att det hela får folk att undra om vi sitter alldeles passiva och bara ser på. Kan berätta att hon blivit anmäld (av folk i området) vid flera tillfällen för rattfylla på vår lilla grusväg (det bor små barn och mycket djur i området), hon har anmälts för att hon haft skälliga och understimulerade hundar.. (vad gäller grisen och hästen så har vi ju faktiskt inte något att gå på) men till svar, av såväl polis som djurskyddsverk, får vi att hon måste tas på bar gärning. Exakt hur dom menar eller hur dom tycker att folk i vårt område skall ordna detta är ännu olkart.
Senaste om den galna damen: häromkvällen kom hon till min pappa (fylld 62 år) och frågade om han ville dela en bong med henne. Kan även meddela att samtliga karlar i min familj (inbkluderat min sambo) har blivit erbjudna "bad" i hennes jacuzzi.

Elin: Man vill alltid singstara men man är aldrig ledig.. jag menar aldrig! =)

Idag har vi hursomhelst vart och lämnat Zebbe på Herrfallet för en veckas kolloliv. Till vår stora förvåning visade det sig att en vän vid namn Sara, som numera bor i Småland, jobbar på kollot.. jättekul tyckte vi! Känns nog tryggt för Zebbe mer, fast å andra sidan så känner han ju flera i den övriga personalen där också. Superfint var det där i alla fall! Det är ju värsta stora naturskyddsområdet, jag tror att det blir en fin vecka för barnen.


Herrfallet, Arboga

Nej ni, nu ska jag jobba på. Ha en fin kväll! Nu inväntar vi bara värmeböljan som väntas komma om ett par dagar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det framgick inte i storyn, var din pappa intresserad av att dela en bong eller? ;)

2008-06-30 @ 22:34:26
URL: http://livingmyydream.blogg.se/
Postat av: amanda

Timras röntgen resultat menar du :). Nej men innan fredag så håller tummarna.

2008-07-01 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0