2008-06-28

EN KVÄLL I OSTRA

Likt varje fredag var vi igår hos min älskade papput och åt mat...



kotletter och pommes stod på menyn


en kryddad snaps och en öl till maten ger guldkant


älskling


Melvin på sin vanliga plats

Lilla Fritz


När vi hade ätit färdigt gick jag upp till Ia för att träffa Elvis, han fick komma hem en dag tidigare än planerat. Allt har gått jättebra för honom, han har uppfört sig fint och när veterinären skulle lyssna på hans hjärta så spann han så högt att hon inte kunde höra hjärtljuden! =)

Finaste killen



Dom har gjort ett sånt fint jobb, han ser ut som han sover...

Elvis och "mamma Ia"


Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm, det såg gott ut. Särskilt ölen, har inte druckit någon sådan sedan i augusti förra året.. Åhh, en kall öl en varm sommarkväll - finns det något bättre? Skulle egentligen bara tala om att jag satt lösenord på min blogg, användarnamn är Zorro och lösenord Edvin. Sköt om dig! Kram

2008-06-29 @ 08:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0