2008-06-19

Foto: Fredrik Sandin carlsson
Dagens middag

Jag vet inte om ni är medvetna om det, men jag är lite smått besatt av att leta recept på nätet och sedan tillaga dem. Maträtten på bilden är en köttfärssoppa men lite potatis, lök, paprika och mumsiga kryddor.. till det kommer jag tillaga hemmagjort vitlöksbröd.. *mums*

Fast just nu jobbar jag, hoppade in på forsvärns ett par timmar och efter det blir det matlagning.

Har vart och hämtat foton på posten, lite förstoringar som inte gick ner i brevlådan. Jag har nämligen gått loss lite på fuji direkt och framkallat en hel drös bilder, en del förstoringar (bland annat en jättebamsing till pappa, det är en jättefin bild av hans hund Doglas) och en almanacka med våra foton i. Tycker det är skitkul!

Har fått mina tider för sommaren på fuxen, blev lite annorlunda.. konstiga tider faktiskt, det är ju 75 procent men jag jobbar skitlånga pass vissa dagar medan jag är helt ledig andra dagar.. det blir säkert bra. Ska i alla fall åka till gröna lund med dom boende i v.31, kan nog bli jättetrevliga.. men den dagen börjar jag tidigt på morgonen och slutar inte förän tolv på natten... ojoj.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är skumt! Vi tjejer, blir mer lyckade för var dag som går. Killar, mer och mer misslyckade! Fan vilken tur att man föddes med vagina!

2008-06-20 @ 01:38:09
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0