2008-06-16


Anne Geddes

Frode blev inatt morbror till en liten flicka, det är Frodes lillasyster Madde som är mamma till den lilla. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dem, det har varit ganska mycket strul... jag kan anse att Madde inte är mogen att bli mamma men jag hoppas verkligen att hon når någon slags mognad i och med detta och att hon tar hand om det lilla livet ordentligt.

Jag började jobba för ungefär en timma sen.. Marlene har varit inne med lilla Villemo och jag har vait "barnvakt" medans hon valde film =) Hon är för söt den där lilla, jag hade med glädje behållt henne! Fast det är visst olagligt att stjäla folks bebisar? Det är verkligen världens babyboom just nu, tycker varenda människa jag nånsin känt har förökat sig snart. Det är nästan bara vi kvar nu... men lugn, det kommer när det passar =)

Imorgon ska jag på utbildning hela dagen, kommunen håller utbildning om område funktionshinder.. kan nog bli lite långtråkigt att sitta hela dagen och lyssna men det får man ju betalt för så det är väl ok.

Midsommar på fredag, hemma och ta det lugnt och äta gott... jobb dagen därpå. Sådant är livet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är ju inte dåligt bäbissugen kvinna ;)!!

2008-06-17 @ 13:14:19
URL: http://amandacedervall.blogg.se/
Postat av: Elin

Annika, nu tar vi skolan å alla skit-tentor först.. Sen ungar! =) Jag vet hur du känner dig! Dom e fööör gosiga!

2008-06-17 @ 16:51:25
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0