2008-06-14

Okej.. Sverige spelar match idag, jag jobbar i videobutik.. tror ni jag har roligt?? Det är i princip öken här, undantaget är de föräldrar som kommer och hyr barnfilm till sina barn.. förmodligen någon slags muta för att de ska hålla sig på sina rum och inte söra under matchen. Jag säger då det.. vuxna män som jagar en boll? Jag förstår det då inte i alla fall.

I morse gick jag och Frode upp redan vid åtta för att min pappa (kors i taket) fick för sig att vi skulle jobba lite på huset.. det var mysigt, pappa och Frode slog ner en vägg och satte upp den dörr som ska gå in till tvättstugan, tog sin tid men blev rätt bra när det blev klart. Under tiden monterade jag isär pappas dator, han sa att vi kunde "låna" den och ha på zebbes rum eftersom han vill ha en dator.. när man lånar saker av pappa Molander behöver man sällan lämna tillbaka grejerna, han köper oftast nytt så vi kan väl betrakta denna relativt fräscha DELL som våran. Tog en långpromenad med Melvin och Doglas, dom är helt fenomenala när man går ensam med dem, de går brevid varandra och drar inte alls.. kanske är det så att Melvin skulle behöva en ständig kumpan? Fast nää.. han får nöja sig med helgmyset med Doglas. Jocke kom vid lunchtid och lagade pannbiff som smakade himla gott när man hållt på och släpat och jobbat. Därefter skjutsade Frode mig till jobbet och här sitter jag nu, redigt uttråkad men är man pengakåt.. ja då är man det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0