2008-06-12



Den här vackra blombuketten kom min älskade Frode hem med igår

Efter att ha ringt och grinat i telefonen över min glädje gällande tentan så tyckte Frode att jag behövde lite uppskattning, en fin kärleksgåva tycker jag.. jag blev jätteglad, blombuketten pryder nu köksbordet.

Hade tänkt städa hela dagen idag men har faktiskt legat lite på latsidan, ibland behöver man det också men imorrn tar jag tag i städningen med nya krafter, kan vara skönt att ha det fint inför helgen då jag skall jobba.

Igår kväll låg jag och Frode och pratade om barn en lång stund, en längtan efter barn har slagit rot i oss båda på sista tiden... ett litet knytte som bara är vårt.. Frode vill ha en flicka så om det blir en pojke, är det nån som vill ha han då? Haha! Nej då, så är det nog inte riktigt, jag tror det blir ett välkommet barn oavsett.. men det får som sagt bli om ett par år, när studierna är avklarade och man fått kommaigång och jobba lite... det är fint att ha något att se fram emot =)
Klara, Saga, Ludvig... ja man får se vad det blir för en filur den dagen det är dags!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Tackar tackar.. nej jag hade ingen cykel.. de va mammas cykel ja hade i etuna. men nu har jag en egen jättefin :)

2008-06-12 @ 20:14:18
URL: http://amandacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0