2008-06-08

Jag är mest glad att jag kan gå i upprätt tillstånd igen.. fy satan vad dålig jag var igår! I fredags tog min kusin studenten, det blev några glas vin och sen en öl med Emelie, lugnt och städat.. vaknar dock på morgonen med stans huvudvärk, spyr som en gnu.. gick till jobbet vid tre men fick gå hem igen, låg sedan i sängen till åtta på kvällen då jag kunde äta något för första gången.. helt galet var det! Måste vara alkoholen i kombination med värmen, för det verkar ju inte klokt att bli så där dålig...

Nu jobbar jag, eller det är väl synd och säga.. jag är på jobbet kan jag säga istället men det finns inget här att göra, har pluggat istället. Slutar om mindre än en timma, då ska jag hem och laga lite mat och senare ikväll ska vi och titta på en lägenhet =) Hoppas den är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0