2008-06-05

Frågan är inte vad jag gjort idag,utan vad jag inte gjort.. åtminstone har det känts så. Härjat runt på stan, lunchat med Emelie, vart på tuna park, handlat på coop forum, letat studentpresent (blev glas från boda nova, jättefina).. har även köpt en klänning tillmig själv som jag ska ha imorrn, känner mig himla nöjd med den! Har så sällan såna kläder så folk blir alldeles chockade när de hör att jag köpt mig en klänning.. there´s a time for everything!

Blir inget grilla hos pappa imorrn, doglas har mask i magen och det vore ju himla trist om melvin blev smittad... vi äter gott hemma istället, kan vara rätt skönt att vara hemma och slappa också!

Annars? Ja, vad ska man säga... jag och Frode ska ha slappkväll, vi är barnlediga..fundrade på att åka iväg och göra nåt men kom överens om att vi inte orkar det=) Det är rätt fint att bara lata sig ibland! Händer väldigt sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0