2008-06-04

Idag har jag varit på exkursion i skogen och Melvin hade jag med mig, det var väl egentligen det enda som gjorde det värt att vara med.. släppte Mel lös (fast man inte får) och han njöt av att skutta runti gröngräset... vi var hemma igen vid tvåtiden, det var riktigt skönt att det inte höll på enda till tre! Haha, jo... Lisa var så jävla rolig! Hon tog tag i Melvins huvud och utbrast: Ååååh vilket ansikte! Du ser ju ut som en fladdermus.. klockrent ju! =D

Har precis kommit från tuna park där jag och frode vart och köpt lite födelsedagspresenter till Zebbe som snart fyller 13.

Imorgon ska jag luncha med Emelie, tentaplugga och gå med pappa och titta efter studentpresent till min kusin Jennie.

Nu ska jag gå upp till jobbet, lämna lite filmer och sitta en stund och snacka skit med Sandra.. vi har alltid så fina (oftast urspånade) samtal.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0