2008-06-02

"Ibland, eller inte ens ibland... väldigt sällan kommer det in en människa och det bara känns som den alltid varit med, för den är en sån naturlig del av arbetslaget.. du Annika, är en sån människa" Dom fina orden fick jag med mig av min handledare efter 8 veckors praktik på förskolan.. och ett av barnen lämnade över fina blommor, och varma goa kramar har jag fått.. det gör ont i hjärtat att lämna underbar personal och fantastiska ungar!

Nu jobbar jag i den lilla videobutiken, långtråkigt som fan är det men vad gör man inte för en extra slant, speciellt när man tänkt överleva sommaren och kunna betala sina räkningar (?)

Imorgon är det åter till skolan, för att sitta och ha VFU-seminarium hela dagen, behöber jag ens säga att det känns sjukt ospännande?

Onsdag är exkursionsdag.. vi ska ut i skogen och genomföra nåt ekologiexperiment, jag och Amandisen tänkte ta med Timra och Melvin, då blir det full rulle kan jag tro! =)

På torsdag ska jag träffa min lilla vän.. ja Emelie alltså, vi ska ha en dejt.. äta en romantisk lunch =)

Sen är det dags för helg igen, vilket innebär ännu mera jobb.. ingen rast, ingen ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0