2008-07-17

TRÖTT!!! Har jobbat tiotimmars-pass (oh yeah! gjorde en särskrivning) på Fuxen, utflykt till Mariefred i ösregnet.. klockan sju styrde jag min färd mot järntorgsgrillen varpå jag gick till Forsvärns och hämtade ett par filmer i väntan på min pizza. Tanken på att mysa ner sig i soffan framför en film var mer än lockande. Hann hem, äta min mat och börja konversera om ditt och datt med min man, kvart över åtta ringde telefonen. Såg att det var Forsvärns.. när man är trött en kväll och ser att det är jobbet som ringer överväger man alltid att inte svara men jag förmodade att det bara var någon praktisk grej Stepanie undrade över men tji fick jag! Plötsligt migränanfall och illamående, ingen annan kunde hoppa in och snälla söta Annika kan aldrig säga nej så det var bara att resa sig från den sköna soffan och bege sig till jobbet för att arbeta ynka en och en halv timma... vilket kanske inte är så jobbigt, fast jo, å andra sidan jääävligt jobbigt!

Hur som haver, jag är ju åtminstone ledig imorgon så filmen får vi se när jag slutat vid tio för imorgon ska jag ta mig en redig sovmorgon och ha en riktig slappdag! Det ni!

Kommentarer
Postat av: mLi

du borde ju be om dubbelt betalt när du jobbar sådär. herregud. det är ju inte ditt företag, du kan ju inte vara den som alltid måste hoppa in?

2008-07-18 @ 12:11:34
URL: http://www.amazingdays.se/blog
Postat av: mLi

klingar inte illa alls: jag har jobbat 10 timmar idag och är helt slut!

jag vet att det är svårt att säga nej men när du är slutkörd och utarbetad är det ingen som tackar dig.



du ska vara rädd om dig!

2008-07-18 @ 12:46:46
URL: http://www.amazingdays.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0