2008-07-27

Jaha, då arbetar man i värmen.. jag håller på att rinna bort känner jag, svettas mängder.. måste vara 35 grader varmt här bakom disken. Har vart och svalkat mig med ett dopp ute i Mälarbaden men den svalkan finns inget kvar av. Jag tycker inte det är särskilt trevligt med den här värmen när man inte får ligga på en strand hela dagen med möjlighet att bada så fort man blir varm...

Imorgon ska jag själv till Gröna lund med två brukare och har ingen lust överhuvudtaget... jag vet att det kommer vara helt galet varmt på bussen när vi åker dit (vid två på dagen) och jag är förkyld vilket gör att värmen känns extra jobbig. Sen kommer vi inte hem förän ca. klockan tolv på natten... *suck*
   Har dock bara en vecka kvar av mitt vik nu, vilket känns både skönt och lite ledamt, jag trivs ju asabra där men å andra sidan.. ganska skönt att inte jobba dubbelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0