2008-07-24

Då var det torsdag, dagarna och veckorna bara rusar på och det beror nog till stor del på att jag aldrig sitter sysslolös. Idag jobbade jag 9:30 - 14:30 på Fuxen, kom hem, diskade, åkte till Vilsta och badade, åkte till Slagsta och käkade mjukglass, hem och byta om och därefter direkt till Forsvärns. Att arbeta här nu är väl det lugnaste på dagen, händer inte så mycket i detta vackra väder.

....... inte så mycket mer att förtälja för tillfället. Kanske inte på mitt bästa humör men det reder sig med det!

Kommentarer
Postat av: mLi

så mkt jag tänkt på dig under mina flakmoppeturer de senaste dagarna. du skulle varit där! jag börjar mer o mer sörja att vi aldrig skaffade en sådan under vår period som villabor och nu är jag rädd att det är försent. men men, vi kan ta igen det när du följer med ut på landet (ja, när vi nu ska hitta en lucka som passar oss alla).

imrrn drar vi iväg på nya äventyr. återvänder troligen om en vecka. puss&puss! (jobba inte ihjäl dig!)

2008-07-24 @ 23:54:49
URL: http://www.amazingdays.se/blog
Postat av: Amanda

Idag ska du va glad annika för idag kommer lönen tralalalalala :P

2008-07-25 @ 13:17:05
URL: http://amandacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0