2008-07-23


Jag och min älskade kanin

Nu sitter man åter här, i videobutiken efter en 6-timmars arbetsdag på gruppboendet. Lite trött och jäkligt varm men det går fint.. dagen har gått fort ändå och jag hoppas att jag slipper dö av tristess här, tiden brukar tendera att stå alldeles stilla här.

Igår var jag på grillkväll med brukarna.
I måndags var vi i Skärgården vilket var helt sjukt lyckat! Gillar mitt jobb riktigt mycket!
Har konstaterat att det är jäkligt kul att ha "riktiga" kollegor vilket har resulterat i att vi ska gå på after work nästa tisdag och sen slå klackarna i taket på Harry´s, mkt trevligt!

Frode och Zebbe har tagit bilen till Götet idag, för att besöka Liseberg.. tror bilresan var jobbigare och längre än Frode hade räknat med, och stackarn ska köra hem sen också efter en heldag.. det är jag inte avundsjuk på, jag hade dock gärna följt med till Liseberg, men man ska nästan stanna en natt när man åker iväg så där...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hey tjejen! Jag såg er! Haha! Ni var på min innegård och skuttade omkring va? Jag sa till min kompis "Vad FAn är det som händer därnere?" HAHA! Nu vet jag.. bara Annikas galna upptåg! ;)

2008-07-24 @ 13:35:50
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0