2008-07-20

Nu sitter man här igen, i den lilla videobutiken och önskar att man låg hemma på soffan just så som alla andra får göra på söndagar.. nädå, det går bra. Började nyss och har spenderat dagen hos min käre far där vi som vanligt jobbat och stått i, bjöds därefter på vietnamesisk mat vilket smakade mycket bra.

Igår fick jag dock vara ledig tack vare söta Nataly. Det passade mig bra för det vankades ju maskerad till Elias ära. Jag älskar maskerader!! Finast var det nog trots allt när Shrek, Fiona, åsnan, kaninen och Snövit (Johan, Emelie, Ida, Frode och jag) gick kroggatan fram och folk jublade!! Man älskar det bara! Det var en trevlig kväll i alla fall, tog det rätt lugnt och kom hem ganska skapligt... rätt bra när man ska upp tidigt ovh jobba.
Bilder från maskeraden kommer givetvis!

Imorr´n ska jag till Skärgården.. fina grejer!

Kommentarer
Postat av: mLi

det var en fantastisk dag igår. du skulle varit med när vi gick o mötte upp folk på harrys o käkade på kebabhuset. hur okända människor som har foto på mig o j har jag ingen aning om.. ett 10-tal? haha.



skärgården? var ska ni åka? har jag missat något?

2008-07-20 @ 19:54:03
URL: http://www.amazingday.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0