Solsken

Nu börjar det bli ganska mysigt att vakna på mornarna, solen kikar in och värmer genom sovrumsfönstret... det ser så mysigt ut ute, såna här dagar önskar jag att jag hade hus... så jag fick sitta inlindad i en filt vid husknuten, på läsidan och dricka kaffe.. menmen, kaffe hemma i köket går väl också bra och alldeles strax ska jag gå till skogen med Melvin i solskenet (hoppas att det inte är jättekallt).


Ledig dag idag, har dock en liten rapport jag ska skicka in till skolan men det borde gå på en halvtimma. I övrigt ska jag nog bara var hemma och ha mysdag... men nu ska jag ut i skogen och röja med Mel!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst är det mysigt med solsken ;)

2008-02-28 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0