Egen blogg

Jaha.. ja jag har ju en Melvin-blogg redan men där kan jag ju inte gärna skriva om mig själv, så nu har jag en egen så jag kan dela med mig av mitt högst intressanta liv! =)

Just nu sitter jag på jobbet och det är ju lika livat som vilken annan tisdag som helst *suck*. Dock skulle jag äta för en stund sen och DÅ kommer det förstås in kunder.. det är ett fenomen!

Förövrigt? Ja jag inledde dagen med en alldeles för tidig morgon (med tanke på att det var skolledigt).. hade tvättid klockan åtta. Vid tio kom Amanda över och sen Elin, var tvungna att dela upp lite saker inför en redovisning imorgon som jag inte alls ser fram emot. Nåja, sen gick jag och Amanda ner på stan och käkade lasagne... sen hem, tittade på mysig film om flicka och häst, lagade köttfärsfylld paprika, gick ut med Mel i det vackra vädret, bytte lakan.. ja och sen bar vägarna hit till jobbet. Frode var och hälsade på mig nyss, han skulle hem och ta ett bad och titta på film.. jag vill också!!

Nä nu ska jag göra lite nytta här!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wowowow kolla på dej med egen blogg ;). ses imorn på vår redovisning. puss

2008-02-26 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0