Bittert...

Åh!! Vad tungt det känns... hade biologitenta för ett par veckor sen... lagom till den så blev jag asförkyld och typ magsjuk, de två lediga dagarna innan tentan skulle jag ha råpluggat men låg och sov och var helt förstör, på tentadagen hade jag feber, var helt skakig och kunde knappt hålla pennan... förstod att det skulle gå illa.. trodde bara jag skulle skrapa ihop ett par poäng men så visar det sig att jag bara var 2,5 poäng ifrån att klara den, känns jäkligt bittert! Fast ja... jag ska kanske lyssna på Frode.. jag lär ju klara det fint vid omtentan, jag kan det ju liksom... fast risken är ju att jag hinner glömma det jag lärt mig i och med att vi pumpas med så mycket ny information hela tiden i skolan... och nästa vecka är det tenta i kemi... gaaaaah! Och den är alldeles galen, jag fattar absolut noll... känns som jag börjar tappa stinget...

Längtar till sommaren... men å andra sidan vet jag hur fattig jag kanske kommer vara då... har sökt jobb på ett gruppboende under semestermånaderna men vet ju inte alls om jag får det... och får jag det så kommer jag jobba dubbelt (där+mitt vanliga extrajobb) vilket innebär att jag inte alls skulle få en ledighet man verkligen längtar efter... jag får pippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0