2008-08-03

Jaha, då förväntas en liten uppdatering av livet?

I fredags jobbade jag (till min stora sorg) sista dagen på mitt älskade gruppboende. Därmed inte sagt att det är sista gången jag sätter min fot där, jag är trots allt timvikarie och kommer med stor sannolikhet att bli inringd titt som tätt vid behov men det är ändå inte samma sak som att långvikariera. Jag hade enorm separationsångest och det vart kramkalas utan dess like. Ska dock helt klart hålla kontakten med mina underbara kollegor!

För tillfället jobbar jag i videobutiken som jag är så trött på att jag vill sätta fingrarna i halsen. Den kvava luften bakom disken och besvärliga kunder gör inte direkt underverk för mitt humör. Men det får gå... har gett bort två av dagarna jag skulle jobba kommande vecka till en av mina kollegor.. ganska skönt faktiskt.
 
Förövrigt är det inte så lång tid kvar tills skolan börjar, det får mig att vilja sätta fingrarna i halsen precis lika mycket som ovannämnda. Det ska naturligtvis bli kul att träffa flickorna men hela skolcenariot får mig att rysa!

Imorgon har jag i alla fall bokat tid för att kapa av håret.. blir en uppklippt frisyr som blir längre framtill, ligger i valet och kvalet huruvida jag ska ha lugg eller ej. Foto kommer när beslut blivit fattat och hår blivit klippt.

Funderingar på en tatuering till (på överarmen) pockar på, kanske till hösten (?)

Det var allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0