Om skolstart och Annikas pysselverkstad



Ja, behöver man säga mer? Man känner hur livsgnistan sakta försvinner, information om hur tuff kursen i fråga är.. en literaturlista med ett 50-tal böcker, kritisk granskning av literatur, begreppsförståelse blablablabla.. man får ju lust att lägga sig i fosterställning och bara skita i allt. DOCK ska jag säga att det är kul att träffa flickorna och jag har hamnat i en basgrupp som jag har höga förhoppningar om.

Annars har jag inskaffat ett par nya jeans idag vilket inte är helt fel. Vad som heller inte är helt fel är det faktum att jag faktiskt har pengar för en gångs skull. Men detta är det bästa av allt: jag har köpt ett jättefint album! Och pennor att skriva med i albumet och hela kalaset gick på typ 400 spänn vilket i sig är löjligt men tänk vad roligt jag har när jag sitter och pysslar med det! Att göra 3 sidor i albumet (alltså totalt ca. 8 foton) tog mig två timmar.. så jag borde ha göra ett tag! Me love pyssel! Faktum är att det händer att jag köper en målarbok bara för att jag tycker det är så mysigt att få sitta och färglägga Nalle Puh och hans vänner en stund!

Tala inte om för mig att jag är knäpp, jag är redan medveten om detta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så jävla knäpp annika :)

2008-08-28 @ 06:44:37
URL: http://amandacedervall.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, Annika! Nog är du knäpp...

2008-08-28 @ 23:49:54
URL: http://livingmyydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0