2008-08-11

Jag har på sistone utvecklat en smärta i ryggen som inte vill avlägsna sig.. eller förlåt, den avlägsnar sig framåt kvällen då den istället ersätts av en ganska besvärlig huvudvärk. Igår skulle min käre man (god bless!) massera mig efter jobbet varpå han fann en hel del muskelknutar, varav vissa kunde avlägsnas men en stor del fortfarande finns kvar. Jag skall ringa en massör vi känner och hoppas på att jag ska slippa gå till kiropraktiorn.. förstå mig rätt, jag älskar kiropraktorn, han är en god man men jag har roligare saker att lägga mina pengar på.

Igår upptäckte jag att jag helt missat att tacka jag till höstens högskolekurser på studera.nu vilket resulterade i att jag ringde antagningsnämnden imorse och dom i sin tur skickade mig vidare till högskolans expedition, som skickade mig till den personal som är extrainsatt för att ta hand om oss slarviga som glömmer att tacka ja till våra kurser (oops!). Hon var i alla fall toktrevlig, kvinnan jag pratade med, och ordnade en sen anmälan åt mig.. ska inte vara någon fara, enda risken att man inte får läsa är om kurserna blivit fulla på folk och den risken är lika med noll när det gäller dessa kurser som heter något så spännande som pedagogisk kommunikation i teori och praktik samt estetiska läroprocesser i teori och praktik. Jag ska i alla fall ringa den aktuella institutionen i slutet av veckan för att förklara läget. 
   När jag ändå var på stan passade jag på att hämta mitt nya id-kort (jag vet att jag är så gammal att jag borde ha körkort, vi talar inte om saken) och hälsa på papputen på jobbet där jag skrev ut lite papper, jag var även på CSN och hämtade blanketter åt Fia för det hade jag lovat.

Har varit halvt medvetslös i stort sett hela dagen, så otroligt trött.. vet inte varför. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.

På torsdag är det kemitenta och jag ska spendera hela morgondagen och onsdagen på studierna, känns lagom.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ditt lilla klantarsel ;)

2008-08-12 @ 17:58:23
URL: http://amandacedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0