2008-08-06

Panasonic 42" Plasma - KOLLA PRISET!Denna tv-apparat införskaffades för en ungefärlig timma sen. Då tidigare tv-apparat lät som en dammsugare vi detta lag ,även om bilden vara utan anmärkning, så kände vi att det var dags! 42" plasma för åtta papp är inte fy skam ändå. Man älskar rea!

Har förövrigt haft en trevlig fikastund med min Emelie, mycket givanda.. kanske gör vi en repris redan imorgon. Love u babe!

Jobbar just nu, lika kul som vanligt. Gruppboendet ringde i morse (klart inte gruppboendet ringde, men personal därifrån) och frågade om jag vill jobba denna lördag.. Vill? Vill? Klart jag vill, men jag ska ju jobba i videobutiken.. såklart att jag ska! Och trogen är man ju så till den milda grad att man tackar nej till ett jobb där man tjänar dubbelt så mycket pengar. Är det inte fantastiskt så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0