2008-08-04

Idag har damen (alltså jag) varit och klippt håret.. himla nöjd faktiskt och det var skönare att bli av med det än vad jag trodde det skulle bli! Innan klippningen kom storebror på besök, återlämnade film och stannade på en fika, mkt trevligt.

Min älskade sambo har fått för sig att köra en "all-sallad-diet" vilket resulterat i att jag också bara äter sallad, vilket i sin tur resulterat i att jag är hungrig hela tiden och detta resulterar i det värsta av allt.. att jag äter massa godis på jobbet! Det gör ju inte underverk för figuren direkt! Ska ta tag i träningen nu till hösten.. ska, ska, ska! Var kanske inte mitt snyggaste på beach -08.. haha!

Förövrigt jobbar jag just nu.. men vad som är mer intressant är det faktum att jag är helt ledig imorgon! Hela dagen! Från att jag stiger upp tills jag går och lägger mig.. gott folk, kan ni förstå detta?? För det kan knappt jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0