Vårkänslor



Hmm.. ja, jag och Frode har snart varit tillsammans i fyra år och jag är så kär i honom fortfarande! Visst är det inte som när man precis träffats men det är ju en annan typ av kärlek, en bättre sort.. och just nu känns det som vi har en nytändning i förhållandet, det är väl vårkänslor =) Vill bara kramas och mysa!

Igår var jag med min far och bror på tuna park och handlade grejer till semestern, jag hittade faktiskt en bikini *glädjeskutt* Det brukar ju inte vara det lättaste... stor byst och liten runt om gör ju att inget passar, men jag hittade en på stadium igår som var halterneck med knyt även runt om.. med bred linning nedanför brösten.. passade super! Sen åkte vi ut till pappa och han och frode jobbade på huset medan jag och storebror lagade middag, fläksfilé och potatisgratäng.. mysigt och gott! Var iväg hela dagen och kom inte hem förän vid halv nio, då avslutade vi kvällen med en komedi som vi var inne på jobbet och hämtade.. georgia rule heter den, mycket mysig film!

Nu jobbar jag.. det känns skittrist i och med att det är så himla fint väder.. men det är ju praktik på dagiset i veckan och där är vi ju ute typ hela dagarna om det är fint väder, det är skönt.. gillar inte att sitta inne i vackert väder.. och idag är det ju ingen som kommer och hyr film, inte i det här vädret.. så jag får väl sitta och surfa... efter jobbet ska vi käka och sen åker vi till willys och handlar mat.. kanske ska köpa solkräm idag också =) till resan alltså.. hihi!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack, ja livet ser ju lite annorlunda ut numera ;) Allting kretsar kring den lille plutten - när han sover så sover vi, när han är hungrig så får allting annat stå åt sidan osv. Det har faktiskt varit ganska synd om honom för han har inte fått i sig alls mkt mat genom amningen så när han var 4 dygn gammal så hade han tappat nästan 20 % av sin födselvikt (och det är mkt för en bebis). Därför har det blivit koll på sjukhuset varje dag och matning med nappflaska och igår hade viktkurvan ÄNTLIGEN vänt. Så skönt, nu kanske man kan börja tänka på annat än bara hans mat och vikt :) Hoppas allt är jättebra med dig, förstår precis vad du menar när du beskriver dina känslor för Frode - så mysigt att man kan känna så :) Den kvällen som vattnet gick (lör 12/4) så var det 6 år sen Andreas och jag träffades och jag tror banne mig att jag älskar honom mer och mer för varje dag.. Sköt om dig! Kram!

2008-04-21 @ 07:41:45
URL: http://sarisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0