Stress, stress...


Aaaaah! Landa människa! (jag alltså) Jag kan inte hålla på på detta viset! Skolan blir ju totalt lidande av att jag jobbar ständigt och jämt.. sju dagar i veckan, ibland på två jobb samma dag! Nu sitter jag på ett av jobben (videobutiken) och bara längtar hem... vill vara hemma med min Frode och ha det lugnt och skönt!

... ångest för kommande omtentor i juni! Fast ja.. å andra sidan kanske det går lättare att fokusera på plugget nu när man har VFU, då kanske man kan fokusera på kvällarna, jag hoppas verkligen det! Är så sjukt less på skolan! Längtar efter en normal tillvaro...

Ska bli så skönt att åka på semester sen.. snacka om att jag behöver det! Bara 28 dagar kvar nu.. det går fort... då ska jag bara vila och äta gott.. ska nog knappt röra mig från min solstol!

Nähä, om man skulle göra det man är här för?? Japp!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att du ska skita i forsvärns eftersom det är så jävla dåligt betalt där :S.. Om du jobbar helger på fuxen istället så får du mycket mer pengar för samma tider. Puss puss

2008-04-08 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0